krowki reklamowe
14 czerwca 2016 Autor admin 0

Jak poprawić relacje z kontrahentem?

Wśród niekonwencjonalnych materiałów reklamowych stosowanych przez firmy, dla których szczególnie ważna jest relacja z klientem i pracownikiem, warto niewątpliwie wspomnieć o coraz popularniejszym produkcie, jakim są krówki reklamowe. Krówki to produkt typowo polski, praktycznie nieosiągalny w innych krajach.

 

Stanowi to dodatkowy atut podczas kontaktów z klientem zagranicznym, któremu pozwalamy w ten sposób dotknąć naszej kultury – dla wielu biznesmenów prowadzących międzynarodowe interesy może to być nawet istotniejsze niż zyski, które będą mogli osiągnąć dzięki prowadzeniu z nami interesów.

 

Pracownicy, którzy częstują się cukierkami z logo mogą wykazywać większą skłonność do identyfikacji z marką, w końcu jak mówi stare powiedzenie „jesteś tym co jesz”. Dodatkowo, krówki z napisem są wreszcie powszechnie wykorzystywane podczas rozmów z klientami. Na przykład przez agentów ubezpieczeniowych, reprezentujących niektóre towarzystwa. Poczęstunek cukierkiem z zadrukowanym papierkiem stanowi tu często stały punkt programu. Agenci, którzy częstują klientów, wydają się osiągać znacznie lepsze wyniki niż ci, którzy tego nie robią.

 

Działa tu kilka psychologicznych mechanizmów o dużej złożoności, których nie trzeba w tym miejscu opisywać – dość powiedzieć, że one są, więc pomiędzy wynikami agentów i obecnością krówek na ich biurkach zachodzi nie tylko korelacja, ale też związek przyczynowo – skutkowy. W stosunku do zysków jakie przynoszą, reklamowe krówki kosztują grosze, dlatego też coraz więcej firm ich używa.